maandag 22 juni 2009

podcasts

Hiervoor moet je wel echt een Belg zijn.
Dat bedoel ik minder bot dan dat het nu klinkt, maar zeg nou zelf...
Werp een blik op deze website en het filmpje van Van Duin dat een medecursist op haar Blog heeft komt boven borrelen.
Salontafelboeken, dunne boeken, kort(e??)verhalen ?
Juist.
Ik zou bijna een abbonnementje nemen om te zien, eh luisteren, wat voor materiaal ik zal krijgen.

I-tunes he ik geïnstalleerd op de PC. En nu is hij officieel de traagste ooit geworden. Er moet snel een PC dokter naar kijken, want nu type ik sneller dan dat hij kan bijbenen en laat hij steeds letters weg. Nu ben ik niet in bezit van Schoevers papieren, dus het ligt he-le-maal aan de PC. Zo.

Het is wel erg leuk om te horen en ik vind telkens weer muziekjes die ik "vergeten" was. Een I-pod of MP3 heb ik niet, zelfs nooit een walkman gehad of discman. Wel staat het liefst de hele dag de muziek aan , nu via de PC in wederom een nieuwe werkbalk met I-tunes!

3 opmerkingen:

  1. Het uiterlijk van je weblog is helemaal veranderd! Ik heb even drie keer gekeken of ik wel goed zat. Misschien vind je podcasting wel zo leuk dat je een mp3-speler neemt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee bibliothecaris, nooit de vraag gehad naar een "goed" boek? Niet te dik, maar wel over de liefde. Het zou me niets verbazen dat dit soort kwalificaties in het hoofd van de vragensteller zit. Misschien zou het wat beter uitgewerkt moeten worden, maar ik vind het wel wat hebben. Maar "Faction"?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Precies, specificeer het dan: boeken van minder dan 200 pagina's misschien ?
    Dik en dun is zo interpretatie afhankelijk.
    Faction is ook een leuke ja!

    BeantwoordenVerwijderen